MAGIC MOMENTS WORKSHOP
Eliane van Schaik Photography

1-6-2019

Wil jij graag leren hoe je de magische band tussen paard en mens op een sfeervolle wijze vast kan leggen? En hoe je in photoshop een mysterieuze en romantische sfeer creëert?

 

Deze groepworkshop is geschikt fotografen die goed bekend zijn met de basisinstellingen van de camera zoals de ISO, sluitertijd en diaframa. Daarnaast ben je bekend met de basis van photoshop en weet je hoe je moet werken met maskers en lagen. Tot slot zit een zoomlens zoals de 70-200mm in je basisuitrusting.

 

De dag gaat van start met een stukje theorie waarin je leert hoe je de band tussen mensen en paard op een mooie manier vast kan leggen, hoe je je modellen aanstuurt, variatie in diverse poses en waarom communicatie zo belangrijk is tijdens het fotograferen. Hiernaast komt een stukje Social Media naar voren en gaan we een aantal van mijn foto’s intensief bespreken aan de hand van kleur, compositie, poses, etc.

 

Werken kan niet op een lege maag en voor het fotograferen gaan we heerlijk samen dineren. Waarna we vervolgens richting het strand vertrekt waar de prachtige PRE Bronceadopre met Michelle ons op staat te wachten. Met natuurlijk avondlicht fotograferen we dit duo op het strand en in de zee.

 

Wanneer we genoeg beeldmateriaal op zak hebben gaan we terug en beginnen we met de beeldbewerking in photoshop. Ik neem jullie mee in mijn workflow en zet jullie aan de slag met het kiezen en nabewerken van de foto’s.

Locatie: Haarlem (noord Holland)
Max. 5 deelnemers

Incl hapjes & avondeten